ניהול והקמה של מוקד

אנו באיזי דיגיטל (EZdigital), מאמינים כי הצלחתו של כל פרויקט עסקי מתחיל באסטרטגיה ותכנון מקדים עד לירידה לפרטים קטנים בכל רבדי הפרויקט. לכן, לעולם לא נקים מוקד טלפוני ללא תוכנית עסקית מפורטת המלווה את הקמת המוקד ומהווה בסיס להפעלתו.

הצוות המקצועי שלנו מיומן בכתיבת תוכניות עסקיות המבוססת על הכרות מעמיקה בתחום המוקדים הטלפונים ועם מוקדי ביטוח בפרט. תוכנית העסקית כוללת פירוט רחב המתחיל עם הרעיון ותכנון אסטרטגי להקמה, ממשיך להקמתו בפועל ועד לניהולו באופן שוטף ורציף. 

כפי שנאמר, התוכנית כוללת התייחסות בכל רבדי התהליך על פי הפרמטרים הבאים:

  • תכנון ואסטרטגיה לפני הקמה:

    • קביעת לוחות זמנים
    • ניתוח עלויות כספיות לפי צפי הכנסות מול צפי הוצאות
    • בחירת משרדים לפי גודל ומיקום כנדרש או ביצוע התאמה במשרד קיים של בעל המוקד
    • פירוט עלות הקמה ושיפוץ (שטיח מקיר לקיר, תקרה אקוסטית ועוד..)
    • הזמנת ציוד מחשוב וטלפוניה
    • התקנת מערכות טכנולוגיות
    • קביעת עיצוב ומיתוג המוקד 
    • ועוד..

    תכנון ואסטרטגיה לפני הקמת מוקד הינה תנאי הכרחי להצלחת הפרויקט ולהבנת גבולות הגזרה שלו תוך קביעת עוגנים לביצוע בדרך להצלחת המוקד.

    הקמת המוקד הפועל:

    במקביל להקמת המוקד פיזית נבצע תהליכי גיוס ומיון כוח אדם של נציגים ומנהלים כאחד:

    • פרסום המשרות הרלוונטיות 
    • איתור המועמדים 
    • ביצוע ראיונות טלפוניים
    • קביעת ראיונות פרונטליים וימי הערכה

    לאחר תהליך הגיוס נתחיל בתהליך הכשרת העובדים, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רגולטורית.

    הנציגים המיועדים יעברו הכשרה מקצועיות ורגולטוריות מפורטות בנושא המוצרים אותם הם משווקים, תוך מתן דגש על איכויות המוצר ביחס למתחרים, תועלתו ללקוח, היקף הכיסוי במקרה של הגשת תביעה ומחירו ביחס למתחרים.

    מנהל המוקד שיגויס ויוכשר לניהול צוות הנציגים יהיה אחראי על הגעת הצוות ליעדים שנקבעו בתוכנית העסקית, מתן מענה מקצועי לנציגים וסיפוק דיווחים ברמה יומית/שבועית/חודשית על כל פעילות המוקד.

    ניהול רציף לאחר הקמה: 

    • בקרת איכות על כוח האדם הקיים ורמתו המקצועית
    • בקרה בעמידה בתקנות הרגולציה
    • בקרה על תהליכי עבודה תפעוליים
    • ייצור ומיצוי לידים באופן שוטף
    • מתן דגשים על נקודות שימור ושיפור 

    כל פעולות התפעול וקשרי הלקוחות במוקד יבוצעו ע"י צוות מקצועי וייעודי מחוץ למוקד, זאת על מנת  למנוע מצוות המוקד התעסקות תפעולית מיותרת אשר מטבע הדברים, באה על חשבון מכירות וכך לפנות זמן עבודה יקר לנציגי המכירות המוקד. פעולות התפעול הם:

    • הפקת הפוליסה (טיפול בחיתום, פנדינג וכדומה..),
    • טיפול בתביעות 
    • שירות לקוחות לאורך כל חיי הפוליסה
    • ועוד..

    בנוסף, מחלקת הכספים שלנו מבצעת בקרת עמלות חודשית בכדי לוודא קבלת עמלות באופן מדויק על פי הסכמי התגמול מול הנציגים ומול חברות הביטוח ולמניעת הפתעות תזרימיות.

    התקנת תשתיות תקשורת ואינטרנט
    • עמדות מוקד לנציגים הטלפונים על פי מידה
    • מחשבים ומערכות טכנולוגיות 
    • מסכי פלזמה ומערכת שמע 

רוצה לשמוע יותר? פנה אלינו לקבלת פרטים נוספים: