ניהול ערוצי שיווק
ניהול ערוצי שיווק דיגיטליים הוא דבר מאוד מוכר כיום, כל עסק או חברה המוכרת מוצר או שירות מסוים חייבת לנהל מספר ערוצי שיווק דיגיטליים על מנת להישאר רלוונטית ועדכנית לציבור ההולך ומתקדם מבחינה טכנולוגית.
ערוצי השיווק הדיגיטליים הולכים ומתרבים עם הזמן כאשר כל ערוץ שיווק פונה לקהל יעד אחר, משתנה ומתפתח כל הזמן. לכן, יש צורך במעקב מתמיד על ערוצי השיווק, תכנון אסטרטגי דינאמי, וניהול רציף אשר רואה מגמות, מנתח תוצאות בשטח ומתאים את עצמו בהתאם לשינויים הרבים.
ערוצי השיווק הדיגיטליים כיום הם: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב וכדומה..
על מנת לשמור על אסטרטגיית שיווק נכונה ומצליחה, ערוצי שיווק חייבים להתנהל בצורה טובה ועקבית לפי קהל היעד אליו העסק או החברה פונה.
אנו באיזי דיגיטל (EZdigital), מתמחים בבניית אסטרטגית ניהול ערוצי שיווק בצורה מצוינת וזאת על מנת לשפר ביצועי שיווק ופרסום על הצד הטוב ביותר. כך, נוכל להגדיל את קהל הלקוחות של אותו עסק או חברה.
כחלק מניהול ערוצי השיווק אנו עושים:
- תכנון אסטרטגית ערוצי שיווק
- זיהוי, הגדרה ואפיון קהל יעד
- מחקר מקיף על מתחרים בשוק
- הגדרת מטרות שיווקיות בטווח הקצר, הבינוני והארוך
- בניית תקציב שיווקי וחילוקו לערוצי השיווק השונים
- הטמעת ערוצי השיווק בפועל
- חיבור ערוצי השיווק למערכת הלידים וניהול הלידים לפי חלוקה לערוצים השונים
- התאמת אסטרטגיה בהתאם לשינויים בכל ערוץ שיווק
- מעקב רציף על תפוקת ערוצי השיווק
- ניתוח תפוקת ערוצי השיווק והפקת לקחים
- פילוח קהל אשר צפה בפרסומים השונים
- התאמה ושינוי תקציב בהתאם לתוצאות השטח, חגים, תנודות פוליטיות וכדומה..